"Folksvagen" je u Berlinu predstavio koncept "Golf blue-e-motion" kao najavu za "golf" na električni pogon, koji bi trebalo da se pojavi 2013. Iste godine u ponudi će se naći i električne verzije modela "ap" i "džeta". Konceptni automobil pokreću litijum-jonske baterije i elektromotor ukupne snage 113 konja (maksimalni obrtni momenat 270 Nm), a domet s jednim punjenjem je 150 kilometara. Autonomija je više nego dovoljna za jedan dan, jer je izračunato da polovina vozača u Nemačkoj dnevno prelazi do 20 kilometara, dok samo 16 odsto pređe 50 kilometara. Takođe, u "Folksvagenu" očekuju da će se nemačkim drumovima do 2020. godine kretati više od milion električnih automobila. Predviđeno je da maksimalna brzina električnog "golfa" bude 140 km/h, uz ubrzanje od 11,8 sekundi do 100 km/h. Baterije su smeštene u podu prtljažnika, čija je zapremina smanjena na 237 litara.
"Folksvagen" je u Berlinu predstavio koncept "Golf blue-e-motion" kao najavu za "golf" na električni pogon, koji bi trebalo da se pojavi 2013.
Iste godine u ponudi će se naći i električne verzije modela "ap" i "džeta". Konceptni automobil pokreću litijum-jonske baterije i elektromotor ukupne snage 113 konja (maksimalni obrtni momenat 270 Nm), a domet s jednim punjenjem je 150 kilometara. Autonomija je više nego dovoljna za jedan dan, jer je izračunato da polovina vozača u Nemačkoj dnevno prelazi do 20 kilometara, dok samo 16 odsto pređe 50 kilometara.
Takođe, u "Folksvagenu" očekuju da će se nemačkim drumovima do 2020. godine kretati više od milion električnih automobila. Predviđeno je da maksimalna brzina električnog "golfa" bude 140 km/h, uz ubrzanje od 11,8 sekundi do 100 km/h. Baterije su smeštene u podu prtljažnika, čija je zapremina smanjena na 237 litara. "Golf blue-e-motion" je samo 205 kilograma teži od standardnog "golfa blumoušn TDI" sa petoro vrata. Proizvođač iz Volfzburga je objavio i dimenzije - 4.199 mm (dužina), 1.786 mm (širina) i 1.480 mm (širina), kao i veličinu pneumatika 205/55 R16.